Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Το Μάρκετινγκ της Τρέλας


Ένα ντοκιμαντέρ σχετικά με τη χορήγηση ψυχοτρόπων φαρμάκων. Αυτή είναι η ιστορία της εταιρικής επικερδούς σχέσης μεταξύ των φαρμακευτικών εταιριών και της ψυχιατρικής, η οποία έχει δημιουργήσει κέρδος 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αθέμιτη διοχέτευση των ψυχοτρόπων φαρμάκων σε ένα ανυποψίαστο κοινό.
Αλλά τα φαινόμενα απατούν.
Πόσο έγκυρες είναι οι ψυχιατρικές διαγνώσεις και πόσο ασφαλή είναι τα φάρμακά τους;
Εισχωρώντας πιο βαθιά από το επιχειρηματικό «βερνίκι», αυτό το ντοκουμέντο που αποτελείται από τρία μέρη, αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τη γλοιώδη κομπίνα του μάρκετινγκ και την επιστημονική απάτη και ξεσκεπάζει μια επικίνδυνη και συχνά θανατηφόρα καμπάνια πωλήσεων.

πηγή: http://gr.cchr.org/el/sites/all/themes/gold_master/www_cchr_org/images/logo_top_banner.png

1 σχόλιο:

  1. κάποτε κάνανε και λοβοτομές και ηλεκτροσόκ και παγωμένα ντουζ, αλλά φαίνεται το φάρμακο αποδίδει περισσότερα κέρδη. η μισή Αμέρικα ξηγιέται PROZAC

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμα