Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Κανείς να μην κοιμηθεί (Nessun dorma)

Κανείς να μην κοιμηθεί! Κανείς να μην κοιμηθεί!
Ακόμη κι εσύ, πριγκίπισσα,
στο κρύο σου δωμάτιο
κοίταξε τ’ αστέρια
που τρέμουν από αγάπη και ελπίδα…

Μα το μυστήριό μου είναι κλεισμένο μέσα μου,
κανείς δεν θα μάθει το όνομά μου!
Όχι, όχι, στα χείλη σου θα το πω,
όταν το φως θα λάμπει!
Και το φιλί μου θα λιώσει τη σιωπή
που θα σε κάνει δικιά μου.

Κανείς δε θα μάθει το όνομά του…
Και εμείς θα πρέπει, αλίμονο, να πεθάνουμε,
να πεθάνουμε!

Φύγε, ω νύχτα! Δύστε αστέρια!
Δύστε) αστέρια! Την αυγή, θα νικήσω!
Θα νικήσω!
Θα νικήσω!


2 σχόλια:

  1. μεγαλείο!!!!!!!
    Πηνελόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τις πιο ομορφες αριες!! Και ο Ντελ Μονακο καταπληκτικος! Ευχαριστουμε για την ομορφη αναρτηση! Και κατι, εκτος της ζωνης του ευρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμα